till frisören nu

hej allihopa!

sitter och väntar på att maten ska bli klar. har sminkat om mig lite & ska gå till frisören. har AS fettigt hår eftersom att det är bra när man ska göra slingor, men usch vad äcklig jag känner mig. haha! tur att de tvättar rent och allt där.

har funderat lite under dagen på hur jag ska göra med mitt hår. & jag TROR att jag har kommit fram till att jag ska göra lite nytt .. så kanske ska slinga mig som hårförlängingarna jag köpte. mitt egna hår är lite mörkade i topparna, så jag får se vad de säger om de går att göra någonting åt det, haha.

ska ha en ny frisör idag också, eftersom att min andra är fullbokad. känns jättekonstigt och jag hoppas verkligen att den här tjejen är duktig .. hon får fan inte klippa för långt, då blir jag galen, haha.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback