snabba cash ikväll! ♥

har precis duschat och sitter och chillar lite framför datorn. ska snart föna håret & sminka mig, för sen ska jag äta middag & gå på bio med Jonas, Sofia och Kim. btw så var jag iväg och hämtade mitt paket ifrån H&M och underkläderna var skitsnygga och satt perfekt. har inte testat tröjan än, men jag hoppas att den sitter bra den med :) sen ska mamma hämta ut sitt H&M paket och då får jag lite fler underkläder som hon beställde till mig, taack mami!

idag ska vi se snabba cash, ååh jag längtar! någon fler än vi som ska se den idag?

ha en trevlig kväll & ta hand om er :)

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback