night look

nu har jag fixat mig klart. min nya tröja satt också helt perfekt! älska H&M, hihi. tänkte slänga upp bilder på hur jag ser ut nu innan jag drar till söder & äter på resturang med Jonas, Sofia och Kim. kommer blir riktigt mysigt & jag är jättehungrig.

take care! ♥

lite suddiga bilder, men det får fan duga. ser btw ut som att jag inte har någon höger arm, haha. eller vänster arm kanske det blir när det är fotat i spegeln? hahaa, ääh, whatever, ser iaf ut som att jag saknar en arm!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahaha, det ser jätte äckligt ut!! <3

2010-01-22 @ 19:35:47
Postat av: Malin

Jag är med i månadens blogg, om du röstar på mig får du en länkning :D

(länken till bloggen finns i mitt inlägg)

2010-01-23 @ 17:26:21
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: malin

fin :D

2010-01-23 @ 19:07:19
URL: http://malinannamariana.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback