Just turn it off

Nu är jag hemma i värmen igen. Usch, det är så himla kallt ute!!

Dagen har gått bra. Börjar 08:00 och slutade 16:30. Då gick jag till mitt gamla jobb eftersom att mamma skulle stänga, och så fick jag skjuts hem. Var jättekul att träffa alla små ifrån min avdelning. Dock var det bara 3 kvar, men äsch, de blev glada och det blev jag med, haha. Träffade även den nya fröken som de har nu och hon verkar jättesnäll :D

Ska alldeles strax äta middag och sen ska jag iväg igen och så ska mamma visa mig vart någonstanns jag ska vara imorgon och hur jag ska åka med bussen osv. Ska nämnligen till en ny förskola och så.. Det är barn mellan 1-5 jag ska ha hand om då, så det känns bra och så.

Jaja, nu ska jag komma på vad jag ska ha för dagens tips! haha. Ta hand om er!
Kommentarer
Postat av: Em :D

Varför har du gästlösen på din bdb? :)

2010-01-13 @ 18:18:20
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback