zoom into me

har precis kommit hem ifrån att ha handlat med mami. fick tag på en hel massa saker som jag behövt länge :D och sen köpte jag lite gottis till ikväll. det blev brownie & grädde, avokado och gröna oliver som jag ska linda in i ost. det är grymt gott! (speciellt med coca cola, men det köpte jag aldrig!)

ikväll är det Annorlunda Familj, asså yes! det är fan mitt favoritprogram typ, haha. så ikväll ska jag inte blogga något mer. har tänkt att jag bara ska ta det lungt och sitta framför tvn och mysa med min familj.

idag skulle jag egentligen ha träffat jossan, men jag hade/har skitont i magen så vi bestämde att vi tar det nästa tisdag istället. så då ska vi fika eller nåt sånt mysigt! :) för er som inte vet vem jossan är så jobbar hennes mamma på ena förskolan jag är på.. och min första dag där så var hon där hela dagen! :D det ni, haha.

hanna och jag pratade i telefonen tidigare! längtar så jävla mycket alltså. hela den dagen kommer bli helt underbar, oavsett hur långt bak vi kommer stå när vi ser tokio hotel! :D haha. först åker jag ner i första klass, får tre rätters frukost, fritt internet osv, sen möter hanna mig vid centralstationen och direkt efter det går/åker vi till vårat hotell vi ska bo på över natten. checkar in och lämnar våra saker, sen drar vi och köar :D efter konserten som kommer vara ljuvlig så går vi tillbaka till hotellet och festar natten lång, haha. asså, kan det bli bättre? NO FUCKING WAY

aja, nu ska jag fixa min säng och städa iordning lite på mitt rum.
love

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: aha okej, vad kul att se dom båda dagarna! har också väntat länge på konserten, och snart är det dags ju! har du sett dom förut eller? jag har faktiskt inte tyckt om dom så länge, har alltid trott att det är typ ett emo/rock band, men sen så lyssnade jag på några låtar och fastnade. älskar deras låtar och de är absolut inte ett emo/rock band tycker jag! :) kram

2010-02-15 @ 19:57:06
URL: http://joojo.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback