inför göteborg

heej alla söta!

sitter och äter lite godis och har pratat jättemycket med Hanna. vi håller på att planera en massa inför göteborg.. som förövrigt är om bara 3 veckor. helt stört! vi har bara en grej klar att göra, sen har vi allting klart inför konserten. känns riktigt skönt :D

idag har jag varit och jobbat & dagen har gått jättefort. tror att det var för att jag varit så himla trött hela dagen ;) haha.

nu har vi även en vinnare av veckans blogg & tröjan ifrån H&M. har tagit bort alla kommentarer nu, så att ni inte ska kunna räkna de och säga att jag har gjort fel eller så. jag har en automatisk räknare, så nej - det blir inte fel. ska presentera vinnaren i nästa inlägg! :)

Kommentarer
Postat av: hanniiss

<3<3<33

2010-02-09 @ 19:02:19
URL: http://hannalysell.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback