Vet att ni älskar mina listor

JAG ÄR: Trött
JAG SOVER: Helst brevid Jonas
JAG BLIR GLAD NÄR: Någon säger nåt roligt
VEM KRAMADE DU SENAST: Pappa
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Båda är goda om de varit i kylen
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: En tokio hotel konsert
VAD GÖR DU NU: Lyssnar på musik
HAR DU SNYGGA SKOR: Javisst. Vita och fina!
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA IMORSE: Ska du inte gå upp?
HAR DU SOVIT I DIN EGNA SÄNG INATT: Japp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja, Jonas.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Öhm, hah. Någon film imorse
KAN DU SPELA FOTBOLL: Nej, jag är bollrädd
SENASTE PERSONEN DU SKICKADE SMS TILL: Jonas
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Jonas
SENASTE PERSONEN DU HÖRDE SJUNGA: Bill
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ARG: Vet inte, haha.
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Ingen aning.
SENASTE MAT DU ÅT: McFeest
SENASTE FILMEN DU SÅG: Fjorton suger
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Humanoid -Tyska versionen.
SENASTE FÖRNEKELSEN VAR MED: Va?
NAMN: Ida
GJORT IDAG: Jobbat
VAD DRACK DU SENAST: Milkshake
VAR DET GOTT: Mmm
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Jobba och sen träffa Jonas, Sofia och Kim.
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL: Var med Jonas. Han hjälpte mig & fixa min nya data.
HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT: Inga
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM: Jadå
SISTA ORDEN INNAN DU GÅR: Godnatt
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback