Noise

OH - MY - FUCKING - GOD

Imorgon släpps biljetterna till Tokio Hotels konserter, både i Stockholm och Göteborg. För mig och Bella blir det sittplats! Båda två känner likadant. Det planeras att folk ska köa i ca 2 veckor innan och det tycker jag är helt jäkla stört. Men det är ju deras val! Hur som helst så har jag och Bella ett jobb att sköta så nej, här blir det inte någon ståplats. Jag har redan stått längst fram, vid räcket och kännt den där känslan som är helt obeskrivlig.

Exakt den kände jag nu, när jag kollade på den här videon. Innan konserten är man så himla nervös så att man vill spy, men när skynket fälls ner, så släpper allt!


Sätt på HQ och helskärm


Jag känner en sådan himla stress inför det här biljett släppet så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Ska jag ringa, boka på internet, åka dit? Hur betalat man över telefon? Får man åka och hämta ut de då? Jag orkar inte. Varför ska det vara så jobbigt att boka biljetter till en konsert för? Haha. Fan också, bara jag och Bella får biljetter i Stockholm så är jag nöjd! (Bra biljetter såklart!) Annars åker jag till Göteborg, hah. Fan att det är lov, alla jäkla fjortis ungar kommer sitta bänkade framför datan och spamma tills de har köpt upp alla biljetterna som finns. Så var det ju förra gången .. Alla biljetterna tog slut på 20 minuter. Och det var för 2 år sedan. Fattar ni vilken kalabalik det kommer att bli nu?

Åh herregud. "Tur" att jag är sjuk och kan ringa själv imorgon. Får sätta pappa i en telefon också, haha..
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback