Vita och röda rosen

Godmorgon alla sötnosar.

Har precis ätit frukost nu och sitter och kollar på SF kanalen. Just nu är det Mästerdetektiven kalle Blomqvist. Kommer ni ihåg de filmerna? Haha. Det var några utav mina favoriter när jag var liten, även om jag tyckte att det var lite läskigt då.

Igår fick Jonas en för tidigt julklapp utav mig - Rockband! Haha. Det fanns nämnligen bara en kvar så då köpte vi det! Eller han då, för att vara exakt - fast med mitt kontokort! Haha. Så igårkväll satt han och Kevin fastklistrade framför Jonas playstation 3 och spelade det, hahah.

Nu ska jag gå och ta min pencilin. Usch, hatar att svälja tabletter!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback