Ny hårfärg på tisdag?

På tisdag har jag klipptid hos världens bästa frisör! Ska ringa imorgon och fråga ifall det är okej att jag färgar håret där också .. Vill nämnligen inte göra det själv längre, det sliter ju så himla mycket. Känns mycket bättre att göra det hos en frisör som vet vad den gör liksom, haha.

Hade tänkt köra på chokladbrunt hår den här gången kanske. Frågade Anna och hon trodde också att det kunde bli riktigt snyggt, haha. Kul med nåt nytt också! Är lite trött på min hårfärg nu, känns lite uttjatad. Så något nytt blir det iallafall.

Hade tänkt något i den här stilen:
Kommentarer
Postat av: Bellis

sv: tack så mycket! :)



Chokladbrunt hår är snyggt och ser fräsht ut ;D

2009-11-29 @ 17:02:01
URL: http://isabelcarlsson.blogg.se/
Postat av: BELLa

Den längst till höger!! :D

Helt klart! :) <3

2009-11-29 @ 17:55:37
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback