Tråkig lista - igen

Vem sov du med senast? Jonas
Vem kysste/hånglade du med sist? Jonas
Vem tror du tänker på dig just nu? Inte den blekaste
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Jonas
Vem har du senast ringt? Pappa
Vem/vilka kommer du aldrig att förlåta? Dunno
vem skrattade du med sist? Jonas

vem slog du sist? Kommer inte ihåg
vem slog dig sist? Haha, ingen aning.
vem busade du med sist? Joooonas
vem kramade du sist? Jonas
vem fick du senast en puss av? Jonas
vem gjorde dig riktigt ledsen sist? Ingen vad jag kan komma på
vem gjorde senast något dum mot dig? Ingen vad jag kan komma på
vem skrev senast något fint till dig? Jonas
vem betyder mest för dig just nu? Jonas

Vad får dig att bli rädd? Mycket
Vad gjorde du i helgen? Är sjuk den här helgen. Men förra helgen var jag på bio osv.
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Gråta som fan
Vad har du på dig just nu? T-shirt och trosor.
Vad tänker du på just nu? Att jag saknar Jonas

Vad för mobiltelefon har du? Sony ericsson
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? Just nu har jag ingen på mig
vad skulle du göra om alla försvinna dig? Den där meningen gick inte riktigt ihop va?
vad gör du om en timme? Kollar på tv kanske
vad älskar du? Jonas, min familj och mina vänner
vad hatar du? Just nu att jag inte kunde följa med på bion..
vad vare sista du sa? "Jag undrade bara"
vad köpte du sist? Oj, det kommer jag inte ihåg!
Är du snygg? Kanske
Är du brunett? Ja
Är du orolig för något just nu? Nej
Är du lycklig? Sådär. Skulle vara lyckligare om jag var frisk
Är det snyggt med rosa strumpor? Javisst
Är du kär? Ja!
Är du mysig? Det tycker jag
Är det snyggt att vara riktigt smal? Beror på. Olika för olika personer.
Är du ensam just nu? Nej, min familj är hemma.
Är det soligt ute? Nej, det är kväll och mörkt.
är du hungrig? Nej, har precis ätit.
är det någon du saknar? JA!
är det någon du vill döda? Haha, nej.
är du bekväm nu? Yes, ligger i sängen.
är du arg på någon/något? Nej
är kärlek något för dig? Ja, absolut.
Har du blivit sviken av en vän förut? Ja
Har du plattat håret någon gång? Ja, det är en daglig vana.
Har du något husdjur? Nej
Har du gått ner i vikt förut? Ja
Har du hål i naveln? Nej
Har du blåa ögon? Ja
Har du ett förhållande? Ja <3
har du någon du bryr dig om? Ja
har du någon du håller kär? Ja!
har du en bästa vän? Japp, det har jag.
har du skrattat idag? Jaa
har du gått i skolan idag? Nej, har tagit studenten.
har du pratat telefon idag? Ja
har du kramat någon idag? Ja
har du hånglat idag? Ja
Har du åkt ambulans? Ja, tyvärr.
Har du gjort något riktigt dumt? Säkert
Har du gjort något du verkligen ångrar? Ja

har du snackat skit om någon idag? Nej
Vill du ha breda höfter? Nej
Vill du vara smalare? Nej
Vill du ha en hund? En samojed isånnafall. De är så himla söta!
Vill du att det ska vara soligt nu? Jaaa, det vore as najs.
Vill du ha sex just nu? Haha, Jonas är inte här just nu
Vill du vara singel? Nej
Vill du sova just nu? Nej
vill du ha pojkvän? Jag har en underbar pojkvän <3
vill du äta godis nu? Nej
vill du ha mer kompisar? Vem vill inte?
vill du göra något annat just nu? Jag ska snart gå ned och kolla på tv.
vill du ofta ha uppmärksamhet? Beror på
Kan du cykla fort? Jadå
Kan du springa långt? Nej, min kondition är superdålig
Kan du klara dig utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Om jag verkligen vill det, så klarar jag mig.
Kan du bita dig i tån? HAHA. Det har jag inte testat!
Kan du vara sparsam med pengar? Javisst.
kan du få någon att grina? Säkert
kan du få vem du vill? Vet inte. Men jag vill inte ha någon annan än Jonas.
Hur gammal var ditt äldsta hångel? 89:a
Hur vill du ha det i ditt rum? Stilrent
Hur är ditt drömjobb? Heltid som förskollärare på dagiset jag är nu.
Hur mår du egentligen? Sådär. Om jag var frisk skulle jag må mycket bättre!
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? Som Jonas.
Hur vill du att en tjej/kille ska visa intresse för dig? Haha, vadå hur?
Hur många solglasögon äger du? Ett par. Tappade mina snyggaste i Norrköping!!
Hur länge ska du vara vaken idag? Vet inte, får väl se när jag somnar.
hur ser den du senast pratade med ut? En äldre version av mig - min mamma.
hur ser din framtid ut? Vi får väl se
hur många vänner som betytt mycket har du misst? Inga
hur behandlar du dina vänner? Bra?
Ska du sova snart? Nej
Ska du utomlands i år? Inte vad jag vet
Ska du ha något svart på dig imorgon? Kanske
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Beror på
Ska man va lång eller kort när man är kille? Jonas är lagom lång för mig.
Ska du duscha i morgon? Ja, det gör jag varje dag.
Ska du köpa något i veckan? Kanske det!
ska du vara med någon idag? Familjen
ska du köpa något idag? Nej
ska du spöa någon idag? Nej
ska du berätta något för någon idag? Jaa, säkert.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback