Bio time

Im home!

Alldeles strax ska vi köra Mattias och Felix till träningen och sen ska vi hämta upp Jonas och hämta upp Mattias julklapp jag köpte till honom över internet. Hoppas det passar! Hihi. Köpte även 2 saker till igårkväll på zoovillage. En till Jonas och en till Mattias. Måste börja leta julklappar till mamma, pappa, farmor, farfar, mormor, Sofie, Sandra & Tor och deras lilla William .. Osvosv, haha.

Dagen har iallafall gått bra och otroligt fort. Jobbade bara 7 timmar idag, hah. Och dagen har bara susat förbi! Fick hjälpa till lite på småbarnsavdelningen igen över mellanmålet och sen en stund efter det tills jag skulle gå hem , och ååh så mysiga och söta de ääär!

Ikväll blir det bio med Jonas, Sofia och Kim. Vi ska se luftslottet som sprängdes! Ska bli riktigt kul. Innan det ska jag och Jonas nog äta ute någonstans, så himla mysigt! Skriver nog inte mer ikväll, men kankse imorgon. Annars hörs vi på söndag/måndag.

Ha en trevlig kväll och helg allihopa.
Puss på alla söta (grisar är fula, eller iallafall vissa)

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback