onsdag, 9 dagar till student!

sitter och kollar på fotbollen med pappa och älskling. han ska sova här inatt! :D det hade vi inte planerat, men mamma ville ha hjälp med en sak så då kom Jonas till skolan och så hämtade vi F tillsammans. Jonas lagade maten och jag tror aldrig att F ätit så mycket som han gjorde nu. Haha! Helt stört 9st köttbullar och maaaassa couscous. Haha! Matvraket själv :p men det är bra, för då växer plutten.

Idag var sista bildlektionen och jag målade en liten tavla till någon söt som vill ha den. Det var blommor i olika färger. Vart faktiskt nöjd :). Sen var det samhälle. Fick reda på att jag fick G i kursen = minst VG med hans svåra prov. Sedan fick jag även reda på vad jag fick för betyg i naturkunskapen. Jag fick VG! :D Och blev jääätteglad. Haha.



imorgon börjar jag 09:00 och ska på nåt "möte" eller nåt. sen ska vi på chokladprovning :) det ni! fan vad gott. Haha.
Vad ska ni göra imorgon?

ciaaao.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback