onsdag - första dagen på praktiken

Har precis kommit hem ifrån praktiken och ätit upp min lunch som betod utav tacos, haha. Mums!

Det gick skitbra på praktiken och tiden gick hur snabbt som helst verkligen. I och för sig var jag bara där i ca 4 timmar (06:00-10.15) men ändå, haha. Jag fick bland annat göra:
- Skållning till imorgon.
- Morotskaka.
- Pajdeg (och pajer)
- Bröd.
That's all I guess.  Jag och Maria jobbade tillsammans nästan hela tiden, så det var najs. Var nog därför tiden gick så snabbt, haha. Ser fram emot imorgon :) mamma skjutsade mig till praktiken så jag slapp gå upp så tidigt, men imorgon får jag nog åka själv ..

Vad har alla andra gjort idag?

Här är lite bilder ifrån igår :)

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback