tisdag - praktik imorgon.

Sitter i skolan och har livsmedelsteori. Gör inte så himla mycket som vanligt dårå, men men. Hoppas att vi får gå hem snart! Är grymt hungrig eftersom att vi inte får någon lunch i skolan idag, därför suger tisdagar! :/

Imorse var jag på min praktikplats och hälsade på. De var jättetrevligt och de verkade vara rätt så kul där. Speciellt tiderna! 06.00-11.00, I guess. Åh, härligt! Har dock lite ångest för att jag måste gå och lägga mig så tidigt, hinna med bussen osvosv.. Men men! Det löser sig imorgon. Ser iallafall fram emot dessa praktik dagar och den här gången ska jag sköta mig och bevisa vad jag går för. :)

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra.. Någon som vill hitta på nåt? :) love
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fusk :P! Vart ska du praktisera??

2009-03-03 @ 16:15:39
URL: http://mrsjones.blogg.se/
Postat av: yasmiina

praktik är iafl bättre än skolan ;p

kika gärnai n min blogg & säg va du tycker om den! :D

2009-03-04 @ 01:22:33
URL: http://yasmiinaa.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback