måndag - fan, skola...

Godmorgon :)

Just nu sitter jag och äter frukost, eller okej, tacos.. Haha! Jag hade värsta känslan utav att vi var lediga idag, men nej inte det. Fan! Jonas är iallafall det och jag bra avundsjuk på honom för det! Idag efter skolan ska jag passa F, skönt med lite pengar igen, äntligen. Lovet gick dessutom skitsnabbt, vart tog det vägen liksom?! På onsdag börjar praktiken - inte så pepp men får göra mitt bästa.

Gårkvällen var supermysig, haha. Jag, Jonas, Anna och Nico åt massa god mat, och spelade spelet Buzz. Hahaha! Jag var sämst utav alla omgångar men fan vad roligt det var! :D Vill ha det spelet fan, haha.

Vad ska alla göra idag ?

Några bilder ifrån lovet
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback