Kelly Clarksson - My life would suck without you

den här låten är en utav mina favoriter just nu. sitter och nynnar och sjunger på den hela tiden, haha.
snart är det unga mödrar på 5an, har typ väntat hela kvällen. det är så himla kul att se hur de unga mammorna/familjerna klarar av sin vardag nu när det har ett till liv att ta hand om. jag beundrar vissa utav de verkligen.

på praktiken idag så pratade en utav tjejerna i butiken om helgjobb. lätt att jag ska söka! (y) äntligen lite mer pengar om jag får de. nu blir det middag för min del - pastagratäng. längtar tills praktiken imorgon faktiskt, haha. då ska jag slutföra lite utav det som jag började med idag.

vad ska alla andra göra idag? / Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback