rubriker är överskattade

Jonas och jag sitter och väntar på att Kim och Sofia ska höra av sig till oss. sen kanske vi ska åka in till stan eller så ska vi gå på fest i huddinge. känner inte riktigt för det men vi får se vad som händer.

Tove och Anna åkte hem för ett litet tag sedan. Tove färgade mitt hår, så nu äntligen är min hemska utväxt borta! me like. och sen klippte Tove Annas hår. haha! värsta frisörplacet.

åh, shit. jag är så hungrig! är jättesugen på kebab och vill åka in till gullmars och käka. skulle vara sktigott.
btw, finns här Carro om det är någonting. finner inga ord om vad som har hänt.
Kommentarer
Postat av: C A S S A N D R A L A W R E N C E

SV: Toppen!

Händer idag? :)

2009-07-28 @ 13:54:01
URL: http://seeyoulateralligator.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback