HAR NOG ALDRIG VARIT SÅ HUNGRIG

Är fortfarande sjuk. Usch, det är så himla tråkigt verkligen! Sitter och dricker lite blåbärssoppa, aaaas gott. Haha, och dessutom så kan jag inte vara sjuk på fredag - för då ska jag ju träffa Jonas. Och sen på lördag ska jag på fest hos Elin. Det passar sig inte att bli sjuk nu, verkligen inte. Men men, förhoppningsvis är jag på bättringsvägen. Har inte feber längre, men spydde inatt.. Tror att jag åt någonting dåligt, för har inte gjort det nåt mer, och det brukar man ju, haha! hoppashoppas Så jag får ta det lite lungt idag och kanske även imorgon. Nej nu ska jag dricka lite mer blåbärssoppa - så gott!

/ Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback