EN MAMMA & DOTTER DAG

Har precis kommit hem ifrån Sickla nu med mamma. Vi gick runt och letade efter presenter till min lillebror Mattias som fyller år nästa söndag. Jag fick en ny mascara eftersom att min typ är helt slut och helt torr, haha. Sedan så fick jag en tjocktröja utav mamma också. Helt skön och varm, hihi. (Lägger ut en bild) Och eftersom varken jag eller mamma orkade göra någonting till middag så satte vi oss och åt på en italiensk resturang. Vi delade på en pasta rätt och en pizza! och det var sjuukt gott verkligen alltså, ni anar inte - haha. Vi drack coca cola båda två också. Det var så mysigt att bara vara med mamma, man behöver mamma och dotter tid ibland också faktiskt! och mamma, även fast vi bråkar hela tiden så betyder du ändå så sjukt mycket för mig. Det vet du!
Efter Sickla åkte vi och handlade mat tills på fredag, då jag ska laga tre rättersmiddag till min kära Jonas. Efter middagen har jag reserverat två stycken biljetter till "I taket lyser stjärnorna". I 1an läste jag den boken, och det är helt seriösr den bästa jag har läst! Så det ska bli spännande att se om den är lika bra som boken. Vad tycker ni om den filmen?



Imorgon ska vi ha bageri och då går vi bara halvdag, det ska bli skönt. Då ska jag fixa efterrätten eftersom att den måste så över natten! Sen ska jag nog in till stan och hämta biobiljetterna. Nu ska jag plugga på mitt projektarbete / Ida

Kommentarer
Postat av: hanna :

alltså seriöst, jag äääälskar den boken, och alla mina kompisar som har sett den säger bara att filmen förstör hela grejen, det är en sån dära b-film med göteborska (asfult) och massa b-skådisar som typ chao bella. fast jag vet inte jag ska nog med gå på den och ge den ett försök! för boken är så grrymt bra! :p

2009-02-18 @ 20:31:57
URL: http://hannalyseell.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback