en lista

SISTA SOM
1. Du fick en puss av?
Jonas
2. Sov med dig i samma säng? Jonas
3. Du delade ett riktigt skratt med? Jonas säkert
4. Du gick på bio med? Jonas. Vi såg "I taket lyser stjärnorna"
6. Du gick på stan med? Var i Farsta precis med Jonas och Kevin.
7. Delade en pizza med dig? Tillsammans med mamma.
8. Du ringde? Anna tror jag.
9. Skickade ett sms till dig? Malin
10. Du kramade? Jonas
11. Gjorde dig lite besviken? Oj, haha. Vet inte riktigt.
12. Gjorde dig mycket besviken? Vet inte.
13. Du skrev med på msn? Minns inte, var igår.. tror jag.
14. Du snackade skit om? Hahha. Det ni ;)
15. Du åkte bil med? Jonas, mamma, och Mattias
16. Gav dig en komplimang? Jonas tror jag :)
17. Du kollade på film med? Hm.. Vet inte.
18. Du åt med på resturang? No idea.
19. Betalade något åt dig? Säkert mamma.
20. Grät inför dig? Ingen aning..
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback