Röda naglar

Nu har jag slagit in Jonas bjässe julkapp, haha. Den är sååå tung, så jag fick ta hjälp utav min lillebror, haha. Förstår inte hur jag ska kunna få med mig det till Jonas imorgon eftersom att jag inte ens kan lyfta den själv. Får ta en taxi eller nåt! (om jag nu ska dit .. Det ska ju typ bli oväder, så man kommer väl inte kunna komma här ifrån)

Ska måla mina naglar röda om jag hittar nagellacket. Annars får det bli någon annan färg! Några förslag?



Imorgon kommer släkten vid 15 tiden, vid kalle anka, som vanligt. Innan dess ska vi till graven och hälsa på mormor, och så ska jag ju självklart fixa mig också, haha. Jaja, ni får ha det så bra och ha en riktigt god jul om jag inte skriver något mer förns efter julafton.

Puss på er alla sötnosar!
Kommentarer
Postat av: jeliin

SV: tack :)

ha en super bra jul du med :)

2009-12-23 @ 21:56:48
URL: http://jeliin.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback