Avundsjuk_brud_91

Får man lov att ogilla personer på julafton? Isånnafall ogillar jag en viss person skarpt. Förstår inte hur man orkar lägga ner energi på att försöka förstöra för andra personer som lever ett lyckligt liv tillsammans. Avundsjuka kallas det!

Det är löjligt och patetiskt att en 18 årig brud kan hålla på såhär:

"hej ida, bara så du vet så var jag hemma hos jonas idag :)"
min kommentar: nej, jag var.

"du e ful"
min kommentar: haha, vad ser då du ut som, din lilla (oj förlåt, stora) griskulting!

"jonas förtjänar någon så mycket bättre än dig!"
min kommentar: aha, som dig då eller? som byter pojkvän lika ofta som du byter underkläder!

Ska jag forstätta? Nej för nu orkar jag inte lägga ner mer tid på dig. Från och med nu är du blockad på allt som har med internet att göra överhuvudtaget.

Puss och godjul på er andra - normala - människor. Nu snart kommer min släkt!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback