w-lan och lill-kusin!

har precis målat klart mina naglar och sitter och kollar på tv. btw så är det ifrån min mobil jag skriver nu! Jonas märkte att jag hade w-lan när jag fick den här underbara och fina mobilen. har helt glömt att berätta! men min moster är på BB nu och ska föda en liten son! och lill-kusin till mig och Mattias dådå. hon åkte in först tid 10 tiden imorse men åkte hem igen för att hon inte var öppnad nåt. och sen vid 16-17 tiden åkte de in igen. och sen dess har vi inte hört nåt! väntar spännd på att mormor ska ringa! hoppas allt går bra iallafall. nu ska jag gå ner och ta nåt att äta. pussen!
Kommentarer
Postat av: Laila

hehe dom frågade om jag ville bli det :) gjorde inget speciellt :)

2009-08-24 @ 00:17:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: ¤Evaneseè



Hej!



Är du bra på att skriva noveller?

Jag håller på med en genom skolan och söker vissa tips till just min novell.

Läs den här http://egosidan.blogg.se/category/tankvart.html

och hjälp mig med mina frågetecken :)

Som tack till den som kommit på det bästa, gör jag ett inlägg om just den bloggen/personen och med det ger det dig ( isf ) mer besökare :)



Trevlig dag!

/Jennie

2009-08-24 @ 10:54:41
URL: http://egosidan.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback