jobbfixarn Ida (!)

har precis kommit hem ifrån jobbet nu. det gick bra idag, även fast det var rätt så lite svar.

innan jobbet så var jag inne i stan med Jonas. det var jättemysigt :) han hittade en jtätefin tröja ifrån ben sherman och sen så kollade vi lite på olika hacket pikeér osv. men det blev tillslut bara ben sherman så kanske han köper skor för resten utav pengarna istället. jag hittade en jättefin tröja och ett linne som jag ska köpa på mitt presentkort på gina tricot imorgon innan jag börjar jobba. ska bli najs med lite nya kläder i garderoben, haha.

dessutom så ska Jonas, Mattias och pappa till Gävle imorgon. det var nämnligen mamma, pappa och Mattias present till Jonas. de bjuder honom på resa upp och sen mat och biljett då till bajen matchen imorgon. sen åker de hem samma dag! haha. han blev jätteglad.

måste bara berätta också, haha. jag är fan grym på att fixa jobb åt folk har jag märkt idag! först och främst Malin då. eftersom att jag ska börja jobba dag snart på Citysälj så kommer jag inte ha tid att passa F så jag sa det till hans mamma och även att Malin var intresserad av att ta över. känns jätte hemskt att jag inte kan ha kvar honom.. han är ju så söt och hela familjen är underbar! men det är så det är och de sa även att de också ville ha kvar med men att de var glada för att jag hade hittat ett jobb! de ska även ringa mig någon dag om Malin kanske inte kan så får jag ta över! haha. han känner ju mig bäst så :).

och sen Sofia och My ska börja jobba på Citysälj! haha. de blev jätteglada! hoppas att de får jobbet efter interjuvn och att de får utbildningen som är den 11e september. de ringde till Niclas eftersom att Nico är på semester nu, haha. så i veckan kanske de får gå på en interjuv. spännande!
Kommentarer
Postat av: Casual

Varför ingen från hackett?

2009-08-24 @ 12:52:56
URL: http://www.casualwear.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback