jobbdag och födelsedag

sitter hemma hos Jonas! han fyller år om 1½ timme. grattis till min älskling! inga ord kan beskriva vad jag känner för honom.

jobbet gick superbra idag också! jag fick sitta i ett litet rum, yes! äntligen. det är så himla mkt skönare än att sitta i ett stort rum där alla går förbi hela tiden. och dessutom är de så många personer som sitter där, så det blir svårt att koncentrera sig. haha! hur som helst, fick 495:- också, grymt. jag är stolt över mig själv faktiskt! lite mer än 1000kr på två dagar. det går bara uppåt!

pratade med Nico idag också om jobbet, och han vill att jag ska jobba 5 dagar i veckan. och då får jag byta fredagrna emot söndagar om jag vill. jag gick självklart med på det och jag tycker att det ska bli jätteroligt! han vill ju bara mitt bästa och vill att jag ska tjäna pengar så att jag kan leva på någonting. haha!


en bild ifrån jobbet idag

aja, nu ska jag tjäna lite poäng istället på gratis-fashion! Jonas har skaffat en, och har redan samlat ihop poäng till en klocka han ville ha, så den beställde han idag. och jag beställde hem en väska jag suktat efter ett bra tag. haha. här går det också bara uppåt! me like.

jaja, nu ska jag fixa lite gott till oss.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback