mitt påsklov i bilder.

lördag: dag: var hemma hos jonas på påsklunch. sen kom anna, danne, kevin och robin och skulle kolla på hammarbymatchen hos honom. men anna och jag passade på att gå ut lite i det fina vädret!



kväll: var på nattbio med jonas, anna, danne, malin och james. vi såg fast Fast & Furious 4 och den var grymt bra alltså.




söndag:  kväll: grillade med jonas, malin, james, limpis och kevin. inte så lyckad grillning! hahaha.


våran finfina majbrasa, hahahah.




måndag: dag: passade F
kväll:
grillade med massa trevligt folk! hade grymt roligt. de som var med var: jonas, anna, maria, elin, malin, james, linus, leo, kevin, anton. (nån glömd?)








tisdag:
dag: kollade på när jonas, kevin, marcus och linus spelade fotboll.
kväll: drog till anni med jonas. där var även hennes kompis sarah. vi kollade på patrik 1,5 och åt chips och dipp. mums!


lördag: kväll: leo, malin och linus kom hem till jonas och så satt vi och chillade och rökte vattenpipa. när alla hade gått gjode jonas och jag chips och dipp, tände ljus och låg och kollade på yes man! åh, det var fett mysigt. älskling masserade mig lite också :)

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback