lite uppdatering, woho

HAHAHAHAH! Tack Igge för den fina kommentaren ;) nu ska jag minsann uppdatera!

igårkväll var vi hemma hos jonas pappa på middag. det var mysigt och jag fick mitt första påskägg! hahah. det ni ;) den så fick vi sånna här kinder ägg också, ni vet? och fy fan. det är så jävla simpelt att sätta ihop dom där leksakerna i nu, haha. det är typ två bitar och jag kmr ihåg när jag var liten. då var man typ tvungen att be om hjälp för att man inte fick ihop alla de där sjuttiofem bitarna som skulle på plats. menmen! tur för barnen nu då att de kan få ihop sina leksaker, själv! hahah.

idag hade jag ställt klockan på 08:00 för jag skulle förbi min praktik plats och hämta mitt betyg. jonas följde med mig och sen så satt vi och fikade där! en kanelbulle och en cola, mihi. as gott! sen köpte vi med oss hem och fick massa rabbatt asso! najs. jag fick fett bra betyg :D blev så glad. fick 4a i allt och det är det högsta man kan få och sen så stod det att jag var "helt underbar", "aldrig sen", "jätteglad", "jätteduktig", "lätt lärd" osvosv. jag fick värsta lyckoruset i hela kroppen! :) sen efter det åkte vi hem till mig igen och åt lite påsklunch sen åkte vi och mötte linus(limpis, hihi) i farsta och gick och kollade lite där. åt på bk och sen åkte vi hem till linus en snabbis. han bor sjukt fint! :D jag fick en fred perry tröja av honom!!!!!!! taaack, fy fan vad glad jag blev och den passade perfekt asså :D tacktacktack! söta limpan! sen åkte vi hem till jonas och nu har precis anna och danne kommit, hihi! :) ikväll kankse malin och james kommer också! the hole gang ;)

nä nu ska jag vara social. måste hälsa Igge välkommen till min fina blogg också! :D
PEACE!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback