april april din dumma sill

Idag är det första april. Har ni blivit lurade någonting ännu? Själv har jag det. hahah! Nico lurades om att han skulle vara med på tv4 i morgonsoffan klockan 07:30, och jag som till och med hade sagt till mamma att spela in! hahahha. och nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta påå! min handledare på min praktik kom på ett sånt bra skämt, haha. får se om jag lyckas göra det! :D

nej nu ska jag ta en alvedon så jag kanske känner mig lite bättre tills jag ska gå och passa F.
pusspuss

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback