Min kväll

Har precis kollat på "vem kan slå Filip och Fredrik?" haha. De är så himla sköna!! Jonas ska ladda ner en massa avsnitt, så kan vi kolla på det när vi har tid. Under kvällen satt jag även och försökte fixa min blogg, gick väll inte speciellt jättebra. Lite hjälp tack? Satt även och kollade på lite olika unga mamma och pappa bloggar som fanns. vissa var 15år när de blev gravida. Egentligen tror jag inte att jag ska uttala mig inom det här, men jag vill faktiskt. Även fast att jag säkert kan ha fel, och inte varit med om samma situation i den åldern. Hur som helst, hur kan man föda när man är 15? Halva livet har inte ens gått. Jag hade aldrig, aldrig, aldrig.. Ens klarat av att göra det. Och jag har så många blandade känslor när det gäller det här. De är modiga, men samtidigt känner jag, varför ska man skaffa barn vd den tidiga åldern? Visst, man kanske känner sig redo, sure. Men pappan då? Killar är rätt omogna vid den åldern. Och ah, nej jag vet inte.. ahha, hur som helst jag skulle aldrig vilja ha barn innan jag är 22 iallafall.

Nu ska jag gå och lägga mig snart. Ha det så bra och sov gott. Sweet dreams. xoxo / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback