Det läskigaste i hela mitt liv, typ..

Jag, Jonas, Anna, Danne och Robin var nere vid Trångsunds herrgård. Där spökar det tydligen ;o och alltså, seriöst. Jag överdriver inte när jag säger att jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv, som idag. Okej.. Iallafall, vi kom dit, och det var såklart kålsvart, vi skulle gå på en väg ca 500m in till herrgården, ingen vågade och det kändes som om det var en "vägg" typ som en spärr. Och när vi fotade med kameran kom det orber, om ni vet vad det är? Och lampan blinkade! Sen så sprang vi därifrån (första gången) för att Jonas fotade och då var det en stoooooor fet vit grej, precis över HELA bilden (det visade sig sen att det bara var typ dimma..) Hur som helst, vi gick dit igen & eftersom att Annas mamma kan mycket om spöken & allt, så sa hon att vi skulle gå ner och säga "om det är någon här nu, så lämna oss ifred". Sen stannade vi lite till och Danne, Jonas och Robin gick upp lite längre på vägen. Anna hade kameran och sa "om det är någon här visa dig på kameran" .. inget hände typ. och så sa hon "om det är någon här, visa dig tydligt" och vad tror ni hänbder?!?! jo, Jonas ser någonting som flyger, litet vitt, och sätter sig på Robins axel och försvinner. Han går ner och säger det, sen så säger vi igen "om det är någon här så lämna oss ifred" Och så går vi.. När vi kommer längre bort så hör vi tre skrek, seriöst. HÖÖÖÖÖGT! och alla skrek och kutade. Jag höll fan på att kräkas och gråta av rädsla. Sen uppe vid busshållplatsen så är det någon som knuffar lite lätt på mig, alltså snällt, inte elakt. och så säger Annas mamma att vi ska säga sådär igen, dels för att spöket kan vara runt Robin och vid mig. Sen så upprepade vi det när vi skulle hem. Just det. Och Annas mamma, som kan spå.. Hon ba: "de vet att ni är där" och så kom det orber på bilderna. Och massa mer. Jag kan inte förklara rädslan. Åk aldrig dit!!!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback