Måååndag

ny vecka, sista praoveckan och sen är det soooommarlov. gud vad jag längtar! idag var det en trisst insident i skolan, som inte alls var speciellt kul.. men jag hoppas att det löser sig! för du, oavsett vad du tror om mig, och tänker nu, så vill jag inget annat än ditt bästa! efter skolan åkte jag och Bella till ungdomsmottagningen för lite uppdrag, haha. och sen åkte jag till farmor och farfar, för en dusch och lite mat! skönt och gott. mamma och pappa kom och hämtade oss sen, och vi åkte till Nacka för att fixa nya pass till mig och Mattias. Jag fick en chock, för när jag mätte mig, var jag 1.68!! jag som alltid trott att jag är 1.65. hahah, jaja hur som helst. det var kul, även fast bilden inte vart speciellt lyckad! kankse lägger in den när jag får passet i handen. i helgen iallafall, ska jag vara med jonas <3 och på lördag kväll ska vi hem till hans syster och kolla på finalen i melodifestivalen! det ska bli mysigt. på dagen på lördag, ska jag kanske träffa rebecka <3 och det ska bli så jävla kul, äntligen slickepotten! bara du & jag, finally! och jag längtar ännu mer till tyskland, mer än någonsin nu, oj vad jag kommer vara lycklig när jag står framför mina idoler för andra gången. men den här gången en konsert, inte lika nära som på signeringen. men hur som helst, jag klagar inte! haha. imorgon ska jag träffa jonas, woho! och då har vi känt varandra i ett halvår! det ni. tack för att du finns och förgyller min vardag. nu ska jag gå ner och kolla på TV.

puss ida 
Kommentarer
Postat av: karro

trevlig kväll! :D
kram

2008-05-19 @ 20:21:23
Postat av: Rebecka

Wooho, när vet du om du kan? Jag vet typ på torsdag om jag kan, då kan vi höras :). Saknar dig som få

2008-05-20 @ 20:58:24
Postat av: Ida

öhmöhm, lördag kan jag! :) kunde du då? jag saknar dig ännu mer!!

2008-05-21 @ 19:34:33
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback