Godmorgon världen.

Jonas sov hos mig inatt med <'3. Snart har vi varit med varandra typ hela veckan, haha.. Men det är bara mysigt! Igår var vi ju hos farmor och farfar ockås. Vi åt våfflor & soppa. Sen fick vi en massa gott. På kvällen åt vi pizza och det var så jävla gott!!! Det var jättelänge sen jag åt det, visst fettet rinner, men det är så himla gott! Dessutom så åt vi chips och dipp.. Hahaha! vi är så feta, i hjärnan. Idag ska Jonas och jag åka in till stan för han ska köpa en tröja, den är så himla fin! Hoppas bara att den finns kvar, så att den inte är slut. Om inte Bill hade varit sjuk, hade jag åkt till Tyskland imorgon - med Rebecka (<3) Min älskade "slickepott". Du förstår inte hur mycket du betyder för mig. Jag släpper dig verkligen aldrig. Du är en av mina bästa vänner, och jag älskar dig. Vi kommer få det så jävla bäst i augusti om vi åker till tyskland då OCH sverige konserten. Halleuja! haha.. Nu ska vi gå ner och äta frukost, bilder från igår kommer någon gång idag .. förhoppningsvis!

Puss ida

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är så jävla bra Ida. Jag släpper dig inte heller. Du är en av mina närmaste vänner och så ska det vara! Jag älskar dig :****

2008-03-28 @ 20:03:49
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback