Torsdag.

Jag har precis kommit ut ur duschen och nästan precis kommit hem igen efter att ha varit i skolan från klockan 14:00 till ca 20:30. Hur som helst! Dagen har väll varit rätt okej, den har faktiskt gått snabbt, vilket jag verkligen inte trodde. haha! Emily, Stefan och jag gjorde Tiramisu tårtor, och även bakelser. Och de vart väll rätt okej, haha.. Och ska jag vara ärlig? För att vara öppet hus, så var det hur lite folk som helst - iallafall som var intresserade!! Det var mest pensionärer och småungar som sprang omkring och frågade efter pepparkakor hela tiden! Haha. Två små killar, (vad kan de ha varit, ca 10år?) var i bageriet i princip hela dagen! Haha. Sjukt! har de inget bättre för sig på dagarna? - Nej tydligen inte. I slutet så kom en väktare för att det tydligen hade gått nåt larm (???!) om att någon skade-sak (typ) i diskrummet. Den utryckningen kostade alltså skolan 4000:- även fast att det var skolans fel! Det är nämnligen så att klockan 18:00 stänger de av all electrisitet och så, därför så stänges fläktarna av, vilket gjorde att vattenångan blev så stor inne i diskrummet .. Kul? NEJ! Det är vi 3or som kommer få skit för det eftersom att det var vi som var där sist. Likaså, när vi skulle byta om - så fanns det ju inga lampor, all electrisitet var ju av. Sjuk skola.. haha! Och sedan när vi står där i mörket får Bella ett samtal ifrån Therese som låter jätte stressad och säger "Ni måste skynda er, larmet går om 10 minuter" .. Så alla får panik - mörket. Elin och Emily som sitter på toa, när Kjell kommer och säger att det nu är 5 minuter kvar. Och sen, när vi precis kommer ut ur skolan - går larmet. Haha! .. Nej nu ska jag måla naglarna, / Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback