Måndag.

Jag kom precis hem ifrån skolan. Dagen har varit jätteslapp med endast samhälle och natur! Vi har börjat med ett nytt kapitel på samhället som heter "sociala frågor" haha, och det ska vi inte ha prov på vilket är så himla skönt. Däremot så har vi det förra kapitlet kvar, eller iallafall provet. Förhoppningsvis blir det på onsdag! Annars blir det väll nästa måndag. Snart ska jag plugga lite till det provet, och det mesta sitter faktiskt jättebra nu, iallafall på kapitlet om hur sverige styrs. Ideologierna är lite värre, haha. Men men! Efter att jag har pluggat ska jag kanke till Jonas eftersom att jag börjar klockan 13 imorgon och går till 15. Skönt! Men vi får se om han orkar, han är jättetrött.. Nej nu ska jag nog sätta fart med pluggningen.

naw. Jag fick precis den här bilden av Maria! Bilder är ifrån i lördags på Huset. Precis i början av en riktigt lyckad kväll!


/ I.
Kommentarer
Postat av: anna

haha du har mobilen i tutten :D

2008-12-02 @ 14:07:09
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback