fredag

Jag längtar verkligen till imorgon. Då ska jag ha min fest, och det ska bli så himla roligt! och dessutom ska jag få träffa bästis igen, det ska bli så himla härligt, det var ju så länge sedan vi sågs!

Snart ska jag åka till farmor och farfar och äta lite julmiddag, träffa hela tjocka släkten igen och ha det mysigt - haha. Kankse får vi nåt litet paket också, hm. Vi får se! Det ska iallafall bli jätteroligt.

VIKTIGT: MIN MOBIL HAR KRASCHAT SÅ JAG HAR EN NY NU - UTAN NUMMER! SKICKA ERA NUMMER TILL MIG OCH SKRIV VEM DET ÄR IFRÅN TILL 070 515 60 84. SNÄLLA?
Kommentarer
Postat av: L O O

vad tycks om det jag hittade på mellandagsrean?

2008-12-26 @ 14:48:48
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag längtar också till imorgon! Vi har inte setts sen min födelsedag. Vi suger!

Imorgon blir bra! <33

2008-12-26 @ 22:46:24
Postat av: Ida

Rebecka: JA BÄÄST <3

2008-12-27 @ 11:56:37
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback