Wohoo!

Har precis kommit hem ifrån utvecklingssamtalet. Det gick skitbra, haha.. Mattias sitter och kollar nu vad jag skriver & kommenterar allt, om jag skriver fel, och aa.. Allt. Hur som helst, jag fick MT (mycket tillfredsställande) i alla bageriämnen, vilken känns jättebra. Visst, det är än så länge bara omdömmen men om jag fortsätter såhär kommer jag ju jättebra slutbetyg. Jag tog även upp det där med all frånvaro ifrån gympan och han ska prata med våran lärare om allting. Det verkar inte vara någon fara iallafall och det känns ju bra. Plus, nästa vecka kommer David ifrån Schweiz (stavning?). För er som inte vet det, är det han som har hand om stället i Schweiz, dit vi kan få åka i åk 3 på APU. Kjell (min lärare) sa att han skulle prata med honom ifall jag kankse kunde få åka till Tyskland i sommar och jobba på ett bageri. Låter inte det helt bäst? Tyskland + sommar + bageri. Det är verkligen ett Halleluuja moment om det skulle gå, haha.. Idag ska jag dessutom få min tandställning på underkäken och jag är så himla nervös, och det kommer bli så jävla fult. Jag vill inte ha det.. det räcker med den jag har på överkäken! Den syns tillräckligt mycket. Och Jonas är sjuk idag, krya på dig älskling. Nu ska jag gå och äta frulle tror jag, jag hann aldrig med det innan vi åkte till skolan.

Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback