The right hotel?

Rebecka skickade en länk till ett hotell hon hittat som var cirka tre minuter ifrån arenan där tokio hotel ska spela. Vi tänkte bo på Holiday hotell (edit: Holiday Inn hette hotellet, hihi), eller vad det nu hette.. Haha! Men det låg så långt bort ifrån arean och det hä hotellet var både billigare och närme. jag tänkte lägga in lite bilder, jag tycker själv att det ser jättemysigt ut. Vad tycker ni?

    

Och jag hoppas verkligen att vi får tillbaka pengar ifrån det andra hotellet, som dom sa! annars vet jag verkligen inte hur jag ska få ihop det där kruxet med pengarna. Mamma fyller 40 år om mindre än en månad, och jag behöver köpa present till henne + att jag är skyldig dom 1500:- (ca) och nu plus, hotell och flyg till tyskland. Utan pengarna ifrån hotellet, vet jag inte ifall jag kan åka. Jaja, det löser sig väll på något sätt! Puss I






Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback