Dagens tips: Bra mascaror enligt mig!


Jag har ganksa svårt för många mascaror.. "borsten" måste vara på ett speciellt sätt, inte för klumpig och sådär. Men några som jag verkligen har fastnat för är Volume collagene från Loréal, och False lash effect ifrån Maxfactor.

Jag har applicerar Volume collagene först (ett tunt lager) och sedan tar jag False lash effect. Tycker nämnligen att det är lättare att få de längre med Fale lash effect än Volume collagene! Haha. Man kan "snurra" på borsten ifrån False lash effect så att fransarna blir superlånga, haha. Jättesvårt att förklara - men det är ett starkt tips ifrån mig som jag tycker ni borde testa :) om ni inte redan gjort det såklart..

Vad använder du för mascara?

 

Kommentarer
Postat av: IDA

Jag använder den där Falsies Volum' Express från Maybelline just nu. Ville prova något nytt men den smular som bara den. Inte alls bra. :/

2010-03-23 @ 11:11:44
URL: http://iiea.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback