When you can't breath, I will be there, zoom into me.

Nu är jag hemma en snabbis med Jonas. Ville byta kläder osv! Vi har haft en jättemysig dag på stan tillsammans. Vi åkte in vid 15-16 tiden och gick omkring och tittade lite i affärer. Sen bestämde vi oss för att äta middag på Texas burger. As gott! Sen gick vi till gina tricot och så köpte jag ett vanligt vitt linne och en tröja utan att testa den. Testade den när jag kom hem och insåg att den var lite för stor - även fast det är XS. Jag måste ha krypt?! Shit.

Ikväll ska vi iväg till Danne och Jessica och titta på film. Ska bli supermysigt! Vi hörs senare.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback