Tokio Hotel konsert, nu!!!

Stress, stress, stress! Usch. Jag börjar få lite små huvudvärk eftersom jag har gått och tänkt på allt som jag ska packa ner osv idag.

Har iallafall fixat mig klart, och väntar på middagen! Sen ska jag packa det absolut sista och efter det bär det av till Globen, för Tokio Hotel konsert. Skumt! Haha. Jag har liksom inte förstått det ännu!! Och om 3½ timme börjar konserten. Aa, herregud. Detta blir kul iallafall

Igår sov jag som sagt hemma hos Jonas och vi hade det superduper mysigt. Vi lagade mat tillsammans och sen tittade vi på Wallander - Hämden och åt chips & dipp. Så himla gott, hihi. var jättelänge sen jag åt det faktiskt, haha.. Imorse ville jag inte gå upp och lämna min varma älskling där helt själv, men jag var tvungen!! Haha. Kom dock lite försent eftersom att bussen jag åkte med ifrån Älvsjö var försenad. Men det blev bara ca 3-5 min, så det var inte så farligt, haha..

Nej, nu ska jag sluta blogga och städa mitt rum lite. Det ser ut som ett bombnedslag efter att jag har varit och slängt grejer omkring mig när jag skulle packa, haha.

I love you forever.

Kommentarer
Postat av: Queen J'

sv, sorry för lite sent svar, men kom hem igår från björnrike.. :P

tack så mkt! din är riktigt fin :)

Du med <3

2010-03-07 @ 17:21:44
URL: http://missjulls.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback