Sitter på rast nu! Jag har ingen dator til...

_46_cassislime_l (MMS)

Sitter på rast nu! Jag har ingen dator till hands så jag skriver här. Innan lunch så flög vi till blåkulla med alla barnen, haha. Alla var jätteglada och allt, riktigt kul. Så typiskt bara att jag inte visste om det, för då hade jag tagit med mig kläder så jag också kunde vara påskkärring, haha. menmen! finns inte så mycket jag kan göra åt det nu.. :( måste egentligen iväg till stan, farsta eller globen och leta present till anna som fyller 19år imorgon. Någon som vill följa med kanske? Nej, nu ska jag gå upp igen och påskpyssla med barnen. Vi hörs senare sötisar <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Har frågestund på bloggen! Kika gärna in och ställ en fråga eller fler!:) Kramar<3

2010-03-31 @ 16:15:17
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: steph

kikar in! =)

ha en fortsatt bra dag!

2010-03-31 @ 17:39:19
URL: http://stephanibell.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback