Shoppingen i Nacka Forum

Nu ligger jag i sängen! Så himla skönt. Har nämnligen bara sovit ca 6 timmar inatt! Lite med flit faktiskt. Jag måste liksom kunna somna relativt tidigt inatt eftersom att jag ska öppna! Skulle inte vara så roligt om jag försov mig. Innan jag somnar tänkte jag iallafall slänga upp bilder på det jag köpte igår i Nacka forum.

Sov gott sötnosar!
Jonas är bäst i världen.

Vårjacka - New yorker
Foundation - Åhléns
Halsdukar - H&M
Musmatta - Media markt
Mus - Claes Ohlson
Mikrofon - Claes Ohlson
(Näsdukar - Claes Ohlson)
Kommentarer
Postat av: » j є и и ı ƒ є я ♥

SVAR jaa de kan vi väl :)

lägger till dej nu ^^,

2010-03-21 @ 21:16:11
URL: http://prettyasme.blogg.se/
Postat av: johanna

svar : okej, vad mysigt det lät! jag har inte gjort så mycket i helgen faktiskt, tjejmiddag igår och sen har jag typ träffat kompisar och så :)

2010-03-21 @ 21:38:19
URL: http://joojo.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback