Sammanfattning.

Hej allihopa. IM BACK! Haha.

I och för sig så kom jag hem igårkväll, men jag orkade verkligen inte skriva, plus att jag myste med min baby här hemma.

Sammanfattar båda konserterna + resan lite snabbt nu.
- 8 timmars sömn på 2 nätter
- Bill lookalike
- Svit
- Frukost på sängen
- Grymt jävla bra konserter. (oavsett vad Aftonbladet skriver!!)

Asså fyfan vad underbart det var. Tack Bella, Hanna, Rebecka, Essi, Josefin, Ida, Lina & Amanda för konserten/resan/sällskap. Allt har varit helt underbart. Skriver mer imorgon, och lägger in bilder osv.

Länka om ni tar bilden.

Kommentarer
Postat av: BELLa

Tack själv gumman! :)

2010-03-08 @ 14:56:35
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men SEX på den bilden:D

2010-03-12 @ 17:44:03
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback