Ryggont!!!

Min rygg är förstörd! Shit. Jag satt på en låg stol och när jag reste mig upp så knäckte det till i ryggen på höger sidan. Och nu gör det ont ner i benet. Jag dör, fyfan vad ont det gör. (Hej jag behöver börja träna för att stärka min rygg!!)

En bra nyhet är iallafall att jag och Jonas ska bo hemma hos Anna och Nico i helgen, ensamma i deras lägenhet och ta hand om deras katter. Ska bli jättekul! Och ikväll kommer Anna och Anderas till oss. Vi ska äta och spela spel tillsammans typ! AS KUL.

Men jag hoppas att mitt ryggont går över, för det här är fan galet jobbigt! Jag ser helt missbildad ut när jag går typ. Någon som har nåt tips på vad man kan göra när man har ont i ryggen?!

Nu ska jag gå tillbaka in till jobbet. Vi kanske hörs senare! (om det funkar att mobilblogga) tror nämnligen inte att mina vänner skulle vara så lycklig om jag satte mig och bloggade ikväll! Haha.

Kommentarer
Postat av: johanna

svar : haha jadå, planer för helgen då? :)

2010-03-19 @ 22:33:31
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: Askungen

Spikmatta kanske bra att ha till hands?

Jag har de hemma :P



De kan dämpa ryggont.

2010-03-20 @ 08:10:32
URL: http://askungan.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback