Mattias fyller 18 år idag!!

Halloj allihopa.

Har inte varit på jobbet idag! :(( Hade feber imorse men gick och la mig med en alvedon efter att jag hade sjukanmält mig.. Och när jag vaknade var den borta! Så jävla skumt, men grymt skönt. Jag får liksom inte bli mer sjuk nu!! Har lessnat totalt på detta. Vill ju gå och jobba och må bra!

Idag fyller min lillebror 18 år. GRATTIS, jag älskar dig! Snart kommer min moster ifrån Danmark, hennes 6 månaders baby William och mormor. Så ska vi fira Mattias! Det blir inte så mycket folk eftersom att det ska vara lite lungt för lille William. Ska bli jättekul att träffa de igen, var så himla länge sen :)) Jonas är här också, men han ska kanske till Uppsala senare, så vi får se ifall han hinner stanna på lite fika innan han drar!

Nej, nu ska jag gå ner och göra en tårta till födelsedagsbarnet, haha.
Ciao, puuuuuuss.
Kommentarer
Postat av: BELLa

Gratta lillebrorsan!! :D <3

2010-03-01 @ 16:03:17
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: wifey

hoppas du blir bättre älskling ! Hälsa mattias så mycket från mig. Messade dig imorse, but no answer. Hör av dig my love, vi måste ses <3 älskar dig. anna

2010-03-01 @ 19:41:10
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback