Keratinvax?

Hej solstrålar!

Sitter på jobbet och har rast, ska snart gå in och jobba igen :) hart sökt lite fakta om keratinvax och hårförlängingar. Funderar starkt på att göra det hos min frisör nästa gång jag ska dit! Visst, det kostar, men det är värt det! Jag är trött på mitt korta hår nu alltså. Jag vill ha långt, och jag förstår absolut inte varför jag klippte av mig det.. Hur som helst, någon som har lite information att dela med sig om hårförlängingar med keratinvax?



Såg att Anna hade varit inne och skrivit på min blogg också, haha. Sötnos! Såg rubriken och tänkte "men va, det här har inte jag skrivit?!" men gud vad glad jag blev när jag läste det. Love you wifey!

Nu ska jag gå in igen.

 

 

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback