Imorgon kväll! <3

Hej allihopa.

Sitter på jobbet & har rast! Har fixat så jag slutar klockan 15:00 imorgon så att jag hinner lämna väskan i Essis bil. Tjoho. Ikväll ska jag kanske sova hemma hos Jonas, vi får se hur han mår, stackarn. Jag har typ smittat honom :( slutar om 4 timmar, och sen ska jag iväg och kanske hämta ut mina paket ifrån Gina tricot, H&M och nelly.com. Men först och främst måste jag åka och köpa dextrosoltabletter! AS VIKTIGT, haha. Det är grymt bra att ha på konserten i Göteborg. Druvsocker is the shit ;) Haha.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt te.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: petra

Hej

Har du sett att VIRA från Hofosho startat egen blogg? kolla in kandylandy.se <3

2010-03-03 @ 14:00:15
Postat av: Anonym

SHOPPAA BILLIGT

2010-03-07 @ 00:18:24
URL: http://shoppingzenter.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback