hej solstrålar! nu ligger jag i sängen och...

84200_1216403981 (MMS)

hej solstrålar! nu ligger jag i sängen och ska sova. har inte kunnat blogga eftersom att internet "dog" .. typiskt! imorgon har jag sovmorgon till 9, skönt, haha. sen slutar jag halv 5! ligger och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon - vita eller svarta leggings med någon snygg tröja. tror det blir najs! :) nej, nu ska jag sova. saknar Jonas, Rebecka, Hanna, Anna, Ida, Lina. <3 SOVSÖTT! (för er som undrar så är bilden ifrån spanien 08.)

Kommentarer
Postat av: IDA

Detsamma! :* (Hoppas innerligt att det är mig "Ida" du menar nu.. annars blir det pinsamt. :D men saknar dig ändå!)

2010-04-01 @ 21:13:56
URL: http://iiea.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback