Freak out

Jag har verkligen inte orkat skriva idag. Tittade på mina bilder och videos ifrån Stockholm och Göteborg med pappa förut, och han tyckte att de var jättebra och fina bilder, haha. Är lite stolt över mig själv när jag ser vissa bilder jag har tagit. Att det faktiskt är min bild, och att jag har sett det med egna ögon.

Ida & Lina, kan inte ni skicka bilder ifrån hotellet den 5e & den 6e? Ni har ju mitt nr, så smsa när ni är inne på msn.

Nu ska jag gå upp och lägga mig och titta på TV i min mysiga säng.

Kommentarer
Postat av: IDA

Självklart! :D Tror inte att Lina tog så mycket bilder men taggar på FB och kan skicka på msn sen också ifall du vill ha bilderna i större format. :)

2010-03-10 @ 18:55:21
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Jag suddade den inte! Tog kort med mobilen på bilden som var på kameran. Det blev bara så dålig kvalité att det blev suddigt men det gjorde ju inget. Haha :D

2010-03-10 @ 18:56:41
URL: http://iiea.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback